فقط پزشک درست و حسابی برو بهداشت به درد نمیخوره
بهداشت تشکیل پرونده بده اما حتما تحت نظر یه پزشک باتجربه باش
من ۷ هفته رفتم تشکیل پرونده دادم
نه من امروز رفتم که پروندم جابه جا کنم به یه بهداشت دیگه که ثبت سیستم کرد برای انتقال برای اونجایی که رفتم برام تشکیل پرونده بدن بسته بود رو در زده بود دوشنبه و پنج شنبه بازه باز فردا باید برم🤦🏻♀️
من ۱۸ هفته رفتم
نه من دیروز رفتم خانه بهداشت گفت باید بری پیش پزشک خانواده ات تشکیل پرونده بدی
نه من تازه دیروز رفتم 😅
فقط یه دکتر خوب برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.