۳ پاسخ

آره اگه آزمایش سلفری دادی جنسیت مشخص میشه
بخاطر اینه که بچه مشکلی نداشته باشه

آزمایش خون هست من مرداد پرسیدم 4 تومن گفت

آزمایش nipt تو ماه های پایین جنسیتم میگه ی ده میلیونی میشه

سوال های مرتبط

مامان ارامان مامان ارامان ۳ سالگی
مامان مرساناوالنا مامان مرساناوالنا ۳ سالگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۴ سالگی