من عاشق این رنگ سبزم 😍عالیه رنگ خاصی هست 👌👌👌
خوشگله مبارک باشه چه برندی هست
مبارکه اکجا خریدین؟
ایجونمم مبارکش باشه قشنگع
چه خوشرنگه
هم گروه گفتگو مادران داریم
هم کانال لباس نوزادی
با کیفیت و خوش قیمت
روبیکا. nini_heed1
مبارکه منم سایز ۱ گرفتم
مبارکش باشه
مبارکه جیگر هنوز شروع نکردی به خرید یعنی ؟؟؟ یابقیه چیزارو خریدی تازه داری لباساشو تکمیل میکنی
مبارکه عزیزم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.