۳ پاسخ

میشه یه عکس از پستونک نی نی بدین گلم؟

من مدام استفاده میکنه تقربیا ماهی یه بار یه دونه میخرم دیگخ ازهمینا که داروخونه داره

هر دوماه عزیزم اگر مداوم تو دهنشه اگر نه تا ۳ ۴ ماه هم میتونی استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان شیدا و صدرا مامان شیدا و صدرا ۵ ماهگی