همه تو اين اوضاع جنگي دنبال اينن كه برن زودتر بزنن يه وقت خدايي نكرده همه جا تعطيل نشه، اونوقت شما از دست تنهايي ميترسي كه با جون بچت بازي ميكني نميري بزني😐
یه اسنپ بگیر برو بزن بیا استرس خیلی بده
هیچ وقت با جون بچه بازی نکن حتی اگر تو بدترین شرایط باشی هم برو بزن
وایی
منم واکسن ۴ماهگیشو هنو نزدم،میگن نداریم🥲
برو بزنش بچه از خطرات بیماریها در امان باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.