۷ پاسخ

خب نهایتش ۲روز اذیت میشین چاره ای نیست دیگه

😊😊😊😊😊😊

ماھاااا ھم ھمہ ترسیدیم و رفتیم زدیم
استرس داشتیم و رفتیم
طاقت غصہ وگریہ و اشک و تب بچمونو نداشتیم ولے رفتیم۔زدیم...
میلےکہ نیست عزیززززم۔واجبہ ضروریہ۔پاےسلامت بچہ ت در میونہ۔۔

والا من ی کاری کردم ممکنه درست هن نباشه گفتنش،
من چند روز پیش ک واکسنش زدم هر یکساعت پماد زایلاپی زدم‌به پاهاش و روش پلاستیک فریزر کشیدم،بی حس میشد اصلا گریه نمیکرد اصلااا اذیت نشد و آذیتم نکرد،فقط روز اول زدم روز دوم دیگه خوب بود نزدم براش،یعنی عاااالی بود
چند نفر امتحان کرده بودن و گفتن منعی نداره چند نفرم گفتن خطر داره و بدون دستور پزشک نباید زد
ولی من دیگه انجام دادم و گذشت دیگه😬🫠😁

عزیزم ما یه ضرب المثل داریم میگه مردن با خواب رفع نمیشه،یعنی کاری ک به گردنته هرچقد اینور اونور کنی از سرت نمیگذره و باید بالاخره انجامش بدی،
من صلوات فرستادم و صدقه گذاشتم ک راحت بگذره.
و راحتم گذشت شکر خدا..بالاخره باید انجام بدی توکل کن.

چه بترسی .چه نترسی 😪به گردنت هس خواهر .خودت میترسی بده تحویل شوهری .مادری برادری .من با این که بچه سوم بود .ولی باز دادم تحویل مامانم وبرادرم خودم بیرون وایسادم🫠😃انشالله ببری دستش سبک باشه راحت بگذره .از من راحت گذشت

چرا ترس؟!خیلی راحت میگذره

سوال های مرتبط