خب نهایتش ۲روز اذیت میشین چاره ای نیست دیگه
😊😊😊😊😊😊
ماھاااا ھم ھمہ ترسیدیم و رفتیم زدیم
استرس داشتیم و رفتیم
طاقت غصہ وگریہ و اشک و تب بچمونو نداشتیم ولے رفتیم۔زدیم...
میلےکہ نیست عزیززززم۔واجبہ ضروریہ۔پاےسلامت بچہ ت در میونہ۔۔
والا من ی کاری کردم ممکنه درست هن نباشه گفتنش،
من چند روز پیش ک واکسنش زدم هر یکساعت پماد زایلاپی زدمبه پاهاش و روش پلاستیک فریزر کشیدم،بی حس میشد اصلا گریه نمیکرد اصلااا اذیت نشد و آذیتم نکرد،فقط روز اول زدم روز دوم دیگه خوب بود نزدم براش،یعنی عاااالی بود
چند نفر امتحان کرده بودن و گفتن منعی نداره چند نفرم گفتن خطر داره و بدون دستور پزشک نباید زد
ولی من دیگه انجام دادم و گذشت دیگه😬🫠😁
عزیزم ما یه ضرب المثل داریم میگه مردن با خواب رفع نمیشه،یعنی کاری ک به گردنته هرچقد اینور اونور کنی از سرت نمیگذره و باید بالاخره انجامش بدی،
من صلوات فرستادم و صدقه گذاشتم ک راحت بگذره.
و راحتم گذشت شکر خدا..بالاخره باید انجام بدی توکل کن.
چه بترسی .چه نترسی 😪به گردنت هس خواهر .خودت میترسی بده تحویل شوهری .مادری برادری .من با این که بچه سوم بود .ولی باز دادم تحویل مامانم وبرادرم خودم بیرون وایسادم🫠😃انشالله ببری دستش سبک باشه راحت بگذره .از من راحت گذشت
چرا ترس؟!خیلی راحت میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.