۴ پاسخ

دقیقا دختر منم😩

می‌بری اونجا چک میکنن سرما خوردگیشو؟؟
دخترم خس خس سینه داره احتمال داره سرما خورده باشه ؟؟ هیچ علایم دگ هم نداره فقط عطسه میکنه

وقتش گذشت

منم هنوز نزدم 😑

سوال های مرتبط

مامان nila مامان nila ۸ ماهگی
مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 ۱۴ ماهگی
مامان پرنسس نیلا مامان پرنسس نیلا ۱۲ ماهگی