۶ پاسخ

اینفاکول خیلی خوبه
ما ماشین سواری هم میریم بسیار تاثیر داره

اینفاکول بده

استامینوفن نده الکی ،ضرر داره

لعنت به کولیک که با هیچی آروم نمیشه
خیلیا میگن ۴۰‌ ام به بعد کمتر و بهتر میشه

یه راه حل فوری بهت میگم تا اروم شه
بنداز داخل پتو مثل گهواره تکونش بدید
یا بزار کالسکه اش تو خونه بچرخونش

دکتر بردی؟

سوال های مرتبط