من تاوقتی پروسش تموم میشه جان ب جان آفرین میکنم
اره بچم تو تب داره میسوزه هر چی استا میدم هیچی بدنش داغه نمیدونم پاشویه هم میدم این واکسن های لعنتی کی تموم میشه
اره من صبح باید ببرم🥹
وای ۱ اردیبهشت ۶ماهگی داریم از الان استرس دارم ازبس ۴ماهگی سخت بود بمیرم واسشون
آره واقعا سخته
خداروشکر ۶ ماهگی رو که میزنیم دیگه تا ۶ ماه راحتیم
بله بله🥲
اوهوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.