من 7 ماهگی اینکارو کردم
تا وقتی جویدن یا نگرفته اینکارو نکن چون هرچقدم پخته باشه بازم یه تیکه بزرگ بره داخل دهنش خطر خفگی داره
اگر خوب بپزیش میشه شروع کنی فقط باید بلد باشه کامل بشینه و گردنشو صاف نگه داره
تقریبا از ۹،۱۰ ماهگی که دندون در بیاره
قبلش باید جویدن رو یاد بگیره بعد بدی دستش
خیلی خطر خفگی بالا هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.