مامانا اولین واکسن نوزادا کیه؟؟؟چه واکسنیه و چندماهگی؟؟

۸ پاسخ

اولین موقع تولد تو بیمارستان میزنن
دومی دوماهگیه
سومی چهارماهگی
چهارمی شیش ماهگی

دوماهگی من امروز زدم

واکسن دوماهگی،
دوتا قطره باید بخوره.دوتا تزریقی به رون پا میزنن

اولین واکسن ک برا همین دنیا میان میزنن
دومیشم واکسن دوماهگی

اولین‌ک بدو تولد تو بیمارستان میزنن. بعدی۲ماهگی

دوماهگیه تو کارت‌واکسنش نوشته ببین

اولینش بدو تولد بعد دو ماهگی

کسی میدونه بچه ای که تو خواب اروم و قرار نداره هی زور خودش میزنه و تکون میخوره چش شده ؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه ۶ ماهگی
مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی