چه شیر خشکی معمولا به نوزادا میسازه پ سنگین نیست

۴ پاسخ

من اول نان دادم نساخت
بعدش ببلاک کامفورت دادم یبوس شد
بعدش آپتامیل دادم دل درد کرد
حالا گیگوز میدم تا حالا ک خیلی خوبه خداروشکر

بستگی به بچه داره این موضوع واقعا
من پسرم از نوزادی نان خورد و واقعا بهش ساخت هم وزندهی عالی داشت هم خوشمزه میخوره

فقط تروویتال خیلی سبک و خوبه

آپتامیل

سوال های مرتبط