من اول نان دادم نساخت
بعدش ببلاک کامفورت دادم یبوس شد
بعدش آپتامیل دادم دل درد کرد
حالا گیگوز میدم تا حالا ک خیلی خوبه خداروشکر
بستگی به بچه داره این موضوع واقعا
من پسرم از نوزادی نان خورد و واقعا بهش ساخت هم وزندهی عالی داشت هم خوشمزه میخوره
فقط تروویتال خیلی سبک و خوبه
آپتامیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.