۲ پاسخ

داخل زودپز بنداز آب که جوش اومد یه بار آبش رو عوض کن بعد دوباره آب کن کن تا روی قلم ها بیاد داخلش پیاز و هر چی که خواستی بریز بذار حدود ۳.۵ الی ۴ ساعت داخل زودپز بپزه

بزار یک ساعت تو قابلمه تا خون آبه هاش و کثیفی هاش بره
بعد آب کثیف رو خالی کن و قشنگ بشور و بزار با آب و چوب دارچین و یه هویج 7الی8ساعت بپزه
بعدم ژل و مغزش و دربیار و با آبش میکس کن
بریز توی ظرف و یک ساعت بزار تو یخچال
مثل ژله که بست دربیار تقسیم بندی کن و بزار فریزر
هر وقت سوپ خواستی بپزی یه تیکه بنداز توش

سوال های مرتبط