۶ پاسخ

روزای اخر خییییلی سریع تر وزن میگیره

از نرمال ی ریزه پایینتره ولی بازم تو محدوده نرماله

اره خوبه خداروشکر

خوبه که

خوبه وزنش

وزن رو نمیدونم ولی صدک ۴۵ خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان Nafas🩷🩵Hosyn مامان Nafas🩷🩵Hosyn روزهای ابتدایی تولد
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی