بچه از چند هفته بیاد تو لگن طبیعیه؟

۲ پاسخ

من ۳۳ هفته تو لگن بود

من ۳۱هفته رفتم سونو سفالیک شده بود

سوال های مرتبط

مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۳ ماهگی
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان لیا مامان لیا ۱۱ ماهگی