حرکت اسکات چه جوریه؟

۲ پاسخ

پاها باز ، صاف وایستا و خم شو تا زانو که نود درجه بشه
یکم سخت هست زانوهات شاید درد بگیره زیاد نتونی بزنی
بهتره به یه چیزی بگیری خودتو ، مثل مبل و قشنگ بری عقب تا 90 درجه

پاهات عرض شونه باز کن صاف وایسو بشین تا نصف پاشو

سوال های مرتبط

مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۷ ماهگی
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی