از چندخفتگی باید پیاده روی کنیم؟بعد حرکت اسکات چه جوریه؟

۴ پاسخ

به نظرم یا کلاس برو یا دوره شرکت کن

ببین دکترت میگه از کی بری
من از ۳۶هفته اقدام کردم
اسکات هم پات رو به عرض شونه باز کن کمرتو صاف بگیر خم شو رو زانو برو بالا

37به بعد
بشین پاشو

از 36 هفته 5 روز شروع کن خوبه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی
مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۸ ماهگی
مامان ایلیا ❤🦁 مامان ایلیا ❤🦁 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱ ماهگی