۳ پاسخ

از ابی که باهاش سیب رو جوشیدی قاطی کن که آبکی بشه
با پشت چای صاف کن ریزش کن

من با قاشق کوچیک‌ می تراشم بهش میدم

بخاز پز کن بعد با گوشت کوب برقی یا پشت رنده که خیلی ریزه پوره کن

سوال های مرتبط