۱۳ پاسخ

دیس لایو ببر بریز تو جای که سوختی.

وای خدا خیلی قشنگ

خیلی قشنگه عزیزم مبارکش باشه به سلامتی بپوشه❤️

قشنگه🥹مبارکش باشه

خیلی خوشگله
فقط کلااش رنگ دیگه باشه بهتره
یا ی توربان سفید بگیری هم خوبه

مبارکه ولی کلاهشو عوض کن

خوودااااا🥹🎀

گوگولیهه چقد😭🪿

مبارکش باشه،💕

چ قرررررتی

چه قرتی😍😍مبارکه خیلی زیباست

خیلی قشنگه عزیزم مبارکه . منم واسه پسرام بیلر گرفتم

منم سرهمی لی گرفتم واسه دوقلو ها

مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان آقای عسلی🍯 مامان آقای عسلی🍯 ۸ ماهگی