۲۲ پاسخ

خدا لعنتشون کنه بعد میگن چرا بچه نمیارید
خب این هزینه هارو کم کنن بچه بیاریم😡

من سونو رشد ۵۳۰

آزاد ۷۰۰ دادم

من دیروز رفتم480 البته داپلر هم داشتم که کلا شد 2میلون

من تهران جای خیلی خوب میرم ۷۰۰تومن سونو رشد معمولی
الان اومدم اردبیل به جای دره پیت سونوگرافیش ۱۵۰۰☹️

من شد ۹۵۰ با بیمه
تفاوتش با غیر بیمه ۱۶۰تومن بود

من دوساعت پیش رفتم ۹۸۰ شد

من دیروز رفتم کالر داپلر عروق ۱۴۸۰دادم
عادیش ۷۵۰ میدم

والا بیمه و آزاد چندان فرقی ندارع بهتره همون آزاد باشه آدم نسوزه ک‌بیمه می‌ریزه من کلا ازادمیرفتم

نمیدونم این بیمه به چه درد میخوره که هیچیو نمیده. تازه تکمیلی هم نمیده خیلیارو. بعد میگن بچه بیارین

سونو رشد پونصد و خورده ایه

من این سری واسه داپلر و خونرسانی و وزن رفته بودم ۳۲۰۰ گرفت 😑😑😑

آزاد ۱۱۰۰

با داپلر یه جا رفتم ۱۸۰۰
یه جای دیگه ۲۸۵۰

ما ازاد پرداخت میکنیم
هزینه سونو رشد و بیوفیزیکال ۱۶۰۰
اما بیمه تکمیلی سامان داریم تا ۷۰ درصد رو پرداخت میکنه

والا من هر سری چهار تومن میدم 😂

عزیزم بیرون آزاد حساب میشه و اصلا بیمه قبول نمیکنن فقط اگر تکمیلی باشی بهت نامه میدن بعدا از بیمه میتونی بگیری
من که چند تا سونو آخر رو رفتم تو بیمارستان انجام دادم خیلی عالی بود و قیمت یک سوم بیرون
میتونی بری ی بیمارستان خوب که سونو داره انجام بدی

حدود ۱تومن ۱۱۰۰

من دلیلی رفتم شد ۱۵۵۰

1/180میشه من رفتم

ما همیشه میریم مرکز تحت قرارداد بیمه امون رایگان میشه

من سونو وزن دادم
۵۳۰
۲۸هفته ۴روز بودم

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی