خانما من به بچه ام تب می کنه یعنی بخاطر دندونشه

۲ پاسخ

ميكن دندون تبش خيلي بالا نيست
اك بالاعه دندون نيست

ارع پسر منم همینجور هست

سوال های مرتبط