۵ پاسخ

کولیک داره
اگه شیرخشک میخوره شیرشو عوض کن
نان کامفورت یا ببلاک کامفورت بده
البته نان کامفورت بهتره چون هم وزندهیش بیشتره هم اینکه ببلاک میگن یخورده تلخه

کولیک داره

شکمش درد میکنه. دکترم بری زیر ۱ ماه معمولا دارو نمیدن. پاهاشو حالت دوچرخه بزن. جمع کن توی شکمش. شکمشو ماساژ بده‌. صدای سشوار دانلود کن بذار براش. توی پتو بذارش با همسرت حالت گهواره تکونش بده. خودتم غذای نفاخ نخور

دل درده حتما شیرخشک میدی یا شیر خودت؟

عزیزم کولیکش شروع شده

سوال های مرتبط