۳ پاسخ

البته ۳۷/۵ تب نمیشه یکم اباسش رو‌کم کن پوشکشو باز بزلر شلوار خالی پاش کن دمای خونه هم بیار پایین تا ۲۲اینا خوبه

یجاش عفونت داره شاید

دندون در نمیاره ؟

سوال های مرتبط