۶ پاسخ

سردرد میگرنی باعث میشه حالت تهوع بگیری . باید بری پیش پزشک اعصاب روان ببین میگرن داری دارو بده بهت

ولی فعلا بهترین کار اینه تو اتاق راحت درازبکشی و سعی کنی تو تتریک ترین مکان خونتون باشی یچیزی بزار رو چشمت که کلا تاریک باشه جلو چشمت و یکم این مدلی استراحت کنی آروم میشی

برو بهداشت فشارتو بگیر منم چند روز پیش اینطور بودم فشارم بالا بود

یه کوچولو اب نمک و قند درست کن بخور خوبی میشی

قشنگم مامان جانان هستم اون اکانتم مسدود شد بهم درخواست بده

😭😭😭😭

غذا خوردی عزیزم؟به نظرت فشارت بالائه یا پایین؟

سوال های مرتبط