۴ پاسخ

من لیزر کردم نمیدونستم دکتر گفت تا وقتی قلب نداره اشکل نداره

نه من دوبار موهامو رنگ کرده بودم یکی وقتی بی بی زدم مثبت شد یکی دوماهگی

نه مشکلی نداره عزیزم
من که بی بی چک زدم تا دیدم مثبت شد همون روز دکلره کامل کردم یه رنگ هم گذاشتم گفتم لاقل دیگه نمیشه تا ماه آخر گذاشت قشنگ باشم😁

نه فکر نکنم

سوال های مرتبط