۷ پاسخ

تو فکرش نرو نگران نباش هیچ اشکالی نداره من نمیدونستم باردارم دو بطری شربت زعفرون رو تو چهار روز سر کشیدم پریود شم دمنوشش میخوردم چقدر آمپول تو رگ زدم برای عفونت دندون پس تا خدا نخاد برگ از درخت نمیفتیه یکبار خوردی اصلا ضرر نداره هیچی نمیشه

نخور عزیزم من بارداریم هم از پرشکا و هم عطاری پرسیدم گفتن خوب نیست

حالا چ کاریه وقتی مشکوکی بخوری؟
خب نخور واقعا کندر ضررش بیشتر نفعشه برای هوش بچه همون فولیک اسید خوبه

کندر به احتمال زیاد باعث بیش فعالی میشه سعی کن نخوری

حالا یه بار اشکال نداره ولی من جایی دیدم که می گفت در بارداری نباید دراستفاده از کندر زیاده روی کرد فکر کنم می گفت باعث بیش فعالی میشه

مجازه

نه اصلا ایرادی نداره کندر خیلیم خوبههه من تو بارداریام میخوردم برای رشد هوش جنین خیلی خوبه

سوال های مرتبط