هم دوماهگی هم چهار ماهگی کلا دختر من اوکی بود
فقط همون لحظه تزریق یکم گریه کرد
بعدش هیچی بش نشد خداروشکر
واسه بچه من نسبت به دوماهگیش سبک تر بود با اینکه بخاطر شرایط متاسفانه نتونستم خیلی بهش رسیدگی کنم فقط هر ۴ ساعت پاراکید دادم یک بار روز اول کمپرس سرد و امروز هم که روز دومشه اگه اوضاع آروم تر باشه گرم میذارم براش
ان شاالله واسه نی نی شما هم سبک باشه
وای من از الان قمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.