از واکسن چهار . ماهگی بگید

۷ پاسخ

واکسن ۲ماهگی فراز انقد بی دردسر بود که متوجه نشدم چحور گذشت،ولی ۴ماهگی خیلی پر دردسر بود،امیدوارم بچت راحت بگذرونه♥️

خداروشکر واسه دختر من خوب بود اذیت نشد

واسه پسر من فقط شب تب داشت زیاد هم بی قراری نکرد قطره استامینوفن میدادم شب هم موقعی ک تب کرد یه پارچه نم دار با آب ولرم کردم به دست پاش کشیدم حواست باشه یهو آب یخ نزنی بچه تشنج کنه دستمال هم باید خیلی نمش گرفته بشه و خیلی روش پتو ننداز

راحت بود تب هم نداشت

وای ما ۲۵داریم🥲

همه مثل هم نیستند
دختر من دوماهگی راحت بود ولی چهارماهگی هم درد داشت هم تب

برا پسر من خوب بود دو سه ساعت اول بیقراری کرد بعد آروم بود

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۶ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۷ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی