به چه دلیلی بعضی مادرا آمپول ریه باید بزنن؟

۸ پاسخ

کسایی که خطر زایمان زودرس دارن باید بزنن

خطر زایمان زود رس

ممنون از جواب هاتون

مامانایی که زایمان زودرس دارن آمپول تکمیل ریه میزنن که بچه بدنیا اومد ریش کامل باشه تو دستگاه بخواد بره مشکلی نداشته باشه

عزیزم من سر پسرم در معرض زایمان زودرس بودم آمپول ریه زدم که ریه بچه‌م تکمیل شه اگه زود بدنیا اومد مشکلی پیش نیاد

دقیقا سوال منم هست ینی برای همه لازمه؟

البت کامل نه اگه زود دنیا بیاد ریه ش مشکلی نداشته باشه

که ریه بچه کامل شود

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی