با ی بار هیچی نمیشه من بالای چند بار هرکی از راه میرسید دست مینداخت تا ب زور ی تغییری میکرد وضعیتم
من دقیقا ۳۸ هفته بودم که دردای نامنظمم شروع شد ،عصر رفتم بیمارستان ان اس تی دادم و معاینه شدم،گفت ۱ سانتی
شب دردام منظم شد و رفتم بیمارستان و ۴سانت شدم ،بعد بستریم کردم و ساعت ۴صبح فرداش دنیا اومد دخترم😍
خداروشکر روند بازشدن دهانه رحمم خوب بود
با اینکه ورزش نکردم تو دوران بارداری
ولی از خود بیمارستان مامای همراه درخواست کردم از ساعت ۱۲:۳۰شب باهام ورزش کرد تا ۴صبح که دکترم اومد بالاسرم و بچه به دنیا اومد
اپیدورالم زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.