تا الان اصلا برام نریختن
طرح یسنا چیه🫣🫣
چی هست به ماهم بگید
اینجور که شنیدم یسنا رو تا دهک ۴یا۵ میدن
خانمها من هر وقت میرم میگه برات نیمده
به کارت شوهرامون میاد یا کارت خودمون؟
با چ کدی میشه فهمید طرح یسنا داریم یا نه
چرا برامن همیشه واریز میشه میرم میگن حق برداشت ندار دورغ میگن یعنی
چی هست طرح یسنا؟!
نه نریختن تاحالا برام
برا این ماه هم ریختن ؟؟
طرح یسنا چیه؟
طرح یسنا چطور فعال میشه خانوما
چجوری باید بفهمی شامل میشه یا نه
چند میدن؟
من که تاحالا کلا نگرفتم شما چجوری گرفتین
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.