قبلاً ها به همه میدادن ولی من برا بارداریم پرسیدم گفتن باید دهک ۳ باشی
فعلا نه
عزیزم از پسر جاریت چخبر ازادش کردن
برای وصل شدنش حتما باید بریم بهداشت؟؟
ن هنوز منتظریم
باید جایی بری ثبت نام کنی یا خودشون میریزن همیجوری
من اصلا نگرفتم نمیدونم چرا دهک ۴ هستیم
چطوری ثبت نام کردین ؟ الان که بارداریم هم بهمون میدن یا وقتی زایمان کردیم میدن ؟
يسنا چي هست؟
نمیدونم چرا این ماه نیومد برامون یا شاید بیاد نمدونم فعلن ندادن
این ماه رو 30ریختن حساب بایدمنتظربرج یک باشید
نه هنوز
نه برا من ک نیومده هنوز
نه فکر نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.