طرح یسنا این ماه هنوز شارژ نشده؟؟؟
بارداری زایمان

۱۴ پاسخ

قبلاً ها به همه میدادن ولی من برا بارداریم پرسیدم گفتن باید دهک ۳ باشی

فعلا نه

عزیزم از پسر جاریت چخبر ازادش کردن

برای وصل شدنش حتما باید بریم بهداشت؟؟

ن هنوز منتظریم

باید جایی بری ثبت نام کنی یا خودشون میریزن همیجوری

من اصلا نگرفتم نمیدونم چرا دهک ۴ هستیم

چطوری ثبت نام کردین ؟ الان که بارداریم هم بهمون میدن یا وقتی زایمان کردیم میدن ؟

يسنا چي هست؟

نمیدونم چرا این ماه نیومد برامون یا شاید بیاد نمدونم فعلن ندادن

این ماه رو 30ریختن حساب بایدمنتظربرج یک باشید

نه هنوز

نه برا من ک نیومده هنوز

نه فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد