طرح یسنا کجا استعلام بگیرم ریختن یا ن؟

#سزارین #زایمان #بارداری

۷ پاسخ

دیگه نمیریزن عزیزم فعلا طرح ۲ میلیونی اومده که اونم مشخص نیست

نریختن دوماه عزیزم

طرح یسنا برای چیه؟؟؟؟؟؟

کارت شوهرت ببر جایی که کالا برگ میدن بگو برات طرح یسنا بکشن عزیزم

برنامه ی بله

چی هست طرح یسنا

نه بابا دو ماهه نریختن 😕

سوال های مرتبط

مامان بهارباران عمران مامان بهارباران عمران روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر رضا جان 🥹 مامان امیر رضا جان 🥹 هفته بیست‌وهفتم بارداری