خانما کیا یسنا گرفتن این ماه و؟؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

شمیم و بله سامانش قطعه ک سرچ بزنم ولی فک نکنم ریخته باشن

منم دهک ۷ایم ب من تعلق نگرفته

ب من که تا حالا ندادن اصلا دهک 6هستیم بهداشت پرونده باز کردم

هنوز ندادن

ماه قبل برا من دوبار ریختن ولی اسفند رو نریختن هنوز فکر کنم

ب من نمیدن

فقط دهک ۱تا ۵ میدن

منم دهکم پایینه اماتاحالا یبارم ندادن

بمن ندادن

به دهک های پایین میدن

باید جای ثبت نام کنیم تا واریز کنن؟

سلام چجوری برات واریز میکنن ثبت چیزی کردی ؟

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه‌ی خدا💙 مامان هدیه‌ی خدا💙 ۸ ماهگی
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بهارباران عمران مامان بهارباران عمران روزهای ابتدایی تولد