شمیم و بله سامانش قطعه ک سرچ بزنم ولی فک نکنم ریخته باشن
منم دهک ۷ایم ب من تعلق نگرفته
ب من که تا حالا ندادن اصلا دهک 6هستیم بهداشت پرونده باز کردم
هنوز ندادن
ماه قبل برا من دوبار ریختن ولی اسفند رو نریختن هنوز فکر کنم
ب من نمیدن
فقط دهک ۱تا ۵ میدن
منم دهکم پایینه اماتاحالا یبارم ندادن
بمن ندادن
به دهک های پایین میدن
باید جای ثبت نام کنیم تا واریز کنن؟
سلام چجوری برات واریز میکنن ثبت چیزی کردی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.