بالای ۳۰
ببین مرزش ۳۰ هست و پایین تر نباید بیاد اما خب بدن با بدن فرق داره مثلا من اوایل۳۲بود دکتر شیاف داد بهم و گفت استراحت نسبی داشته باش منم کلی رعایت کردم رفته رفته تو هر سونو که چک میکنه بالاتر رفته مثلاالان ۳۵ هست ولی همچنان شیاف رو بهم گفته تااخربارداری استفاده کن
بالای ۳۰ خوبه زیر۳۰ کم کم خطرناک میشه و نیاز به استراحت و درمان داره
بالای سی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.