سلام دوستان طول دهانه رحم در کل باید چند باش حدودی؟

۴ پاسخ

بالای ۳۰

ببین مرزش ۳۰ هست و پایین تر نباید بیاد اما خب بدن با بدن فرق داره مثلا من اوایل۳۲بود دکتر شیاف داد بهم و گفت استراحت نسبی داشته باش منم کلی رعایت کردم رفته رفته تو هر سونو که چک میکنه بالاتر رفته مثلاالان ۳۵ هست ولی همچنان شیاف رو بهم گفته تااخربارداری استفاده کن

بالای ۳۰ خوبه زیر۳۰ کم کم خطرناک میشه و نیاز به استراحت و درمان داره

بالای سی

سوال های مرتبط

مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی