فرزندپروری
پوشک
شیرخشک

تصویر
۱۳ پاسخ

بگو خونواده ی من میمونن اگه مادرش معذبه نمونه خب مجبور نیست

چقد بی چشم و روعه واقعا....نامحرمه چیه انگار مامانش دختر ۱۴ سالس....بنظرم حالا ک اینجوریه اگ قرارع خانوادت نیان توام خونه نمون برو پیش خانوادت چرا بمونی پذیرایی کنی از مامان عفریته این . مردا این چیزا حالیشون نیس مطمئن باش که خانوادش بهش گفت ک اگر خانواده زنت اونجا باشن ما نمیایم ک اینم داره اینجور میگه

چقدر بی انصافه
بگو باشه تو و خانوادت بیاین اونجا من ترجیح میدم تعطیلاتو با خانواده خودم بگذرونم

خدا لعنت کنه همچین شوهرایی رو
شوهرم منم چشم نداره خانوادمو ببینه همینجوریه

نمیشه نصف نصف بمونن؟ یه هفته خانواده شما
یه هفته خانواده همسرتون

تو هم بگو شوهر خواهرت به من نامحرمه نمیتونم اجازه بدم بیان اینجا موندگار بشن راحت نیستم

امان از مرد بچه ننه ناحالی حال بهم زن

نرو بگو من نمیرم میمونم همینجا....

چقد بی‌ ...... شوهرت
جای خالی رو رو با معلومات خودت پر کن

حرفش منطقی نیست معلومه کلا با بابات و خانوادت مشکل داره بهونه میاره

بمون خونت هیچ جا هم نرو

ن آدم نمیشه۱طرفه باشه هیچوقت اینکارونکن ک کل زندگیت برفنامیره خواهرهیچوقت پدرومادروکنارنذار

نباید بهش رو بدی گلم.من شوهرم یکم غر میزد راجب خونوادم ولی پیش اونا بروز نمیداد یطوری تحویلشون میگرفت من چشام 4تا میشد ولی رو نمیدادم بهش. یکساله که ذات اصلی خونوادش و شناخت قطع ارتباط کردیم باهاشون دید واقعا خونوادم هستن فقط بدردمون میخورن. الان همیشه خونه بابامیم فقط شب واسه خواب خونه ایم اکثرا خونه دست داداشمه که مجرده. الان میگه باید این زحمت هاشونو جبران کنم.فقط نباید رو بدی. 4بار هرطور باخونوادت برخورد کرد توام همونکارو انجام بده اگا معترض شد بگو ببین چقد بده پس دیگه باراخرت باشه

سوال های مرتبط

مامان دِلیار🩷 مامان دِلیار🩷 ۱ سالگی