جنسیت توی ای وی اف صدرصد؟؟تجربه ای داشتین

تصویر
۴ پاسخ

صدرصده عزیزم

صددرصده عزیزم چون یه جنین پنج،شیش روزه رو با جنسیتی که میخوای توی رحم میذارن برات.

من شنیدم یه درصد خطایی داره خیلی کم
و تو برگه ها هم امضا میگیرن که بعد کسی معترض نشه

من تجربه نداشتم ولی اره صددرصده

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته بیست‌ودوم بارداری