من امروز زدم و بهم گفتن ۴ ساعت یه بار استامینوفن بدم امبدوارم خیلی اذیت نشه. دکتر گفت ممکنه تا ۳۹ هم تبش بره بالا
واسه دختر من راحت بود دیگ نمیدونم
ولی نترس الکی بزرگش میکنن
واکنش نی نی ها به واکسن متفاوته درد داره یکم سعی کنم باهاش رو قنداق کنی که تکون نده که دردش نیاد. تبم دختره من داشت ولی همون روز اول لباساشو کمتر کردم پاراکید سر ساعت دادم دیگه رفع شد تا فرداش دیگه تب نگرد
برا هر بچه ای فرق میکنه پسر من براش راحت بود اذیت نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.