بچم ۱۴روزشه زردیش ۱۳ و نیمه بنظرتون بستری میکنن

۳ پاسخ

فک نکنم پودرتباشیر بخر از عطاری بزن ب کمر سینه و یکم پایین تر از سینه اش
چندبار تکرار کن در روز. زودی زردیش میاد پایین

بستری نکن بیمارستان خودت تو خونه دستگاه بگیر بزار بهتره بچه تو بیمارستان خدایی نکرده میکروبی ویروسی چیزی میگیره مریض میشه خونه خودتم راحتتری

از من ۱۲ بود نه بستری کردن نه دستگاه رفت

سوال های مرتبط

مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی