پسر من ۶ روزش بود زردیش ۱۴
۲۴ ساعت دستگاه گرفتیم تو خونه بچه رو گذاشتیم
نه دستگاه ممکنه بدن فقط یادت باشه زیر نظر پزشک شیرخشک با سرنگ بده بهش بذار زود وزن بگیره زردیش میاد پایین
نه دستگاه باید اجاره کنی ببری خونه دو سه روز بذاری واسش
ارهههه ببر حتمااا برای زیر ۱هفته خیلیه ۱۴
ن دستگاه بهت میده تو خونه بزاریش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.