قربونت
همچیت عالیه جنسیتم دختره عکس صحفه ۲ هم بزار
عزيزم بد چندتا پسر دخترشد؟؟رژيم هم گرفتي؟؟
موردی ندارع ک
همه زده کم خطر عالیه گلم برا منم همینجوری بود
چند روزه جوابش اومد؟؟
مبارک باشه عزیزم دختره 😍😍😍😍
منم سلفری دادم دعا کن برا منم زود جوابش بیاد
همه چیش خوبه دخمله
ولی یه صفحه دیگه داره
چقدر طول کشید جواب سلفری رو دادن؟
تازه رفتین ؟هزینه اش چقدر شد ؟ ان تی مشکل داشت یا خودتون رفتین ؟
نی نی ک دختره😍چیزاییمکاینجا نوشته سالمه مشکلی نداره
صفحات دیگشم هست
گفتن بچت دختره ؟
آزمایش سلفری جنسیت روهم مشخص میکنه؟
بنظر میاد خوب باشه چون همه رو زده low risk یعنی احتمال خیلی کم
نرماله و جنسیت بچه هم دختره یه صفحه دیگه هم داره ۲۲تا کروموزوم چک شده اونو نذاشتی
دختره بچه ت😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.