خانما سرویکس پاین مگه لکه بینی نداره؟
من لکه اینا ندارم ولی ۳۱ عه سرویکسم

۵ پاسخ

نه لکه بینی نداره

ن من با ۳۰ اینور اونور مرفتم لک هم نداشتم
هماتوم لک داره

نه لکه نداره ،درد زیره دل و کمر زیاد داره

امیدوارم در انومالی پایین تر نیومده باشه 🥲

من ۳۳ هست لکه بینی ندارم

سوال های مرتبط

مامان ابنبات کوچولو🍭 مامان ابنبات کوچولو🍭 هفته هفتم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان 💕 هدیه خدا💕 مامان 💕 هدیه خدا💕 هفته بیست‌ویکم بارداری