من سرویکس 45 هست امکان دارم زایمان زودرس بگیرم؟

۷ پاسخ

نه خیلی خوبه

عزیزم من ۲۷ هستم اینجوری حرف نمیزنم که میزنی😂😂

ن عالیه

عددش خیلی خوبه ک

سرویکس چیه؟

سرویکس ب این خوبی خدانکنه قشنگم براچی بگیری

هیچ چیز عیرممکن نیست تو بارداری😑😂

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری