سرویکس ۳۰ زایمان زودرس میاره؟

۸ پاسخ

نه عزیزم من ازاول بارداری ۳۰ بودم ولی کلا استراحت کردم پله نرفتم تو ماشین نشستم شیاف پروژسترون و آمپول میزدم و خداروشکر شکر تا الان اومدم انقدر سونو واژینال برای سرویکس دادم حالم از سرویکس بهم میخوره

نه من بارداری قبلی ۲۹ بودم چهل هفته زایمان کردم

نه دکتر من که گفت خوبه نرماله
تازه من پیاده روزی زیاد هم دارم در طول روز

نه لزوما ولی خب چون هفتت هنوز پایینه باید استراحت زیاد کنی و مراقب باشی

رعایت کن و تحت نظر دکتر باشی نه ب موقع هم زایمان میکنی

لب مرزه فک کنم سرکلاژ میکنن ولی با این هفتت نمیدونم

نه عزیزم

نه استراحت مطلق باش شیاف بزار راه نرو زیاد هیچی نمیشه
من این روزارو دارم با سرویکس10 میگذرونم😓

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد