۵ پاسخ

غریبی سخته خدایی
ولی نگران نباش 37 بوده اوکیه این دردا رو هممون داریم

منم بدن درد دارم نگران نباش
اگه قرص منیزیم دکترت بهت بده دردات بهتر میشه برو پیش دکترت

اگه بالای سی عددش جای نگرانی نداره عزیزم

استرس نگیر مگه نمیدونی چنده عددش؟

چند بود؟ برا من ۳۲ هست الان

سوال های مرتبط