سلام کسی شربت راسیب داده بچش

۱ پاسخ

عوارض داره بهش نده مخصوصا پسرا بلوغ زودرس پرخاشگری عصبانیت

سوال های مرتبط

مامان سامیار و داریوش مامان سامیار و داریوش ۱ سالگی
مامان مامان......👶 مامان مامان......👶 ۲ سالگی
مامان بچه هام مامان بچه هام ۲ سالگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی