فرزندپروری
بارداری و زایمان
پوشک شیرخشک

تصویر
۱۰ پاسخ

چه خوب باشن یا بد اخرش هرکاری هم کنی ادم بده داستانی تجربه ۱۸ سالمه هرچقدر هم رعایت کنی اخرشم ناراحتت میکنن پس ولش شماهم کمتر محل بده

منم همچین شرایطی داشتم
سالی چند بار رفت و آمد داشتن با خانواده جاری بزرگترم
البته ما ۴ تا جاریم با جاری قبل من خیلی با احترام تر از بقیه برخورد میکردن رفت و آمدشون با خونوادش بیشتر بود
البته دلایلی ک من متوجه شدم این بود ک جاریم خییییلی برای خودش احترام قائل بود اجازه نمیداد کسی بهش چپ نگاه کنه از چیزی ناراحت میشد فورا واکنش نشون میداد
سر خرید هایی ک برای عقد وعروسیش میکردن اصلا رودربایستی نداشت
ب نظرم همه اینا بازتاب رفتار خود جاریم بود وسیاستی که جاریم و برادرشوهرم داشتن

دقیقا منم همینطورم
خیلی ناراحت میشم
اگه هم چیزی بگم سریع میگن تو حسودی
منم دیگه اصلا چیزی نمیگم فقط فاصله م رو باهاشون بیشتر کردم

شاید چون همیشه جوری رفتار کردی که ناراحت نمیشی

من بابام عمل قلب باز کرده نیومدن یه سر بزنن
یا جاریام یه زنگ بزنن
ا ح م ق ن
منم قاطی کردم ترکوندمشون 💩

اگه میتونی مثل خودشون باشی ینی شوهرت اجازه میده بهتر هرچی دور تر بهتر اگه نه که خب باید بگی و بدونن که ناراحتی
)البته باید از زبان اون ها هم شنید که چرا مثلا خانواده اون دعوتومیکنن شما رو شاید اونا هم‌متقابلا زیاد دعوت میکنن و ....)

والا حق داري ناراحت بشي
ولي بشون فكرنكن

ول کن به یه ورت بگیر😁دوری و دوستی باشه بقرآن راحت تری

فک نکن بهشون بابا توام مثله خودشون رفتار کن

ول کن بابا دنیا ارزش نداره که بخوای برای اینا حرص بخوری

سوال های مرتبط