۹ پاسخ

دخترم سرماخورده آبریزش بینی داره سینشم خلطی امروز خیلی کم شیر خورده تا سینه میبرم دم دهنش عوق میزنه
کسی میدونه چرا؟؟
چکار کنم؟؟
#پوشک
#بچه
#شیر خشک

من هرچی به دخترم دادم جواب نداد رفتم عطاری گفت نبات داغ خاکشیر بده یعنی آب رو آتیش بود ببین اگه خاکشیر ضرر نداره برای ۱۰ ماهه همینو بده بهش عالیه

من همیشه دو سیسی شربت لاکتولوز میریزم تو شیشش بیست سی سی آب ولم تکون میدم حل بشه میخوره

من شربت لاکتولوز میدم
روغن زیتون بریزتو نافش یه چند قطره بعد ماساژ بده دور شکمش ومقعدش
ترنجبینم برای یبوست خوبه
آبم زیاد بهش بده جعفری وگشنیز تو غذاهاش استفاده کن وکره ی زیاد برای من اینا جواب داده خداروشکر

بزلر غذاش شل باشه تو غذاشم کره یا یکم روغن بریز

من روغن بادام شیرین با گرایپ‌میکسچر میدم خوب میشه ولی چند روز باید بدی داروخانه هست بگیر عوارضم نداره

کدو حلوایی

قطره بی بی کر خوبه

گلابی بده رو بچه من خیلی زود اثر میکنه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان 💜 مامان ارغوان 💜 ۱ سالگی
مامان ماهلین👧🏻 مامان ماهلین👧🏻 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی