۳ پاسخ

شیر و نشاسته با عسل بخور مثل فرنی درست کن
عالی زود خوب میشی

عزیزم من هم تقریبا تو هفته شما دچار سرماخوردگی شده بودم و گلو درد داشتم بهترین کاری ک کردم این بود که میوه به با یه نبات کوچیک و یه تیکه کوچیک چوب دارچین دم میدادم و هرچنددقیقه یه لیوان از این دمنوش میخوردم ، اگر دیابت بارداری نداری انشالله، کدو حلوایی بپز بخور خیلی کمک میکنه

آب نمک یکم هم زردچوبه بریز داخلش قرقرکن آب یکم گرم باشه

سوال های مرتبط