آب گاز دار عالیه من همیشه سرماخوردگی داشته باشم آب گاز دار میخورم مخصوصا وقتی سرفه کنم
گلاب هم خعلی خوبه برای گلو درد
عزیزم تا میتونی فقط آب سیب بخور خیلی خوبه
آب پرتقال طبیعی بخور
مایعاتی که مفیده بخور
نترس قندت بالا نمیره
من چند هفته پیش سرماخوردم اشتباه کردم نه دکتر رفتم نه میتونستم چیزی بخورم دو روز اب پرتقال طبیعی خوردم خوب شدم
منم تازه خوب شدم عزیزم
دکترم برام سرم شستشو بینی نوشت خدا خیرش بده نجاتم داد
تمام میکروب رو از حلق و بینی شستشو میده و میریزی بیرون
سلام نشاسته باشیر درست کن بخور عالی
واااااای منم درگیرم چند روزه 😭😭
چند شبه اصلأ نتونستم بخابم بخاطر گلو درد و آبریزش و......
وای من تازه خوب شدم یک هفته همینطور بودم خیلی بد بود فقط باید تحمل کنی که بگذره، لیمو شیرین و سیب گلاب هم اب پز کن برای گلوت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.