۷ پاسخ

آب گاز دار عالیه من همیشه سرماخوردگی داشته باشم آب گاز دار میخورم مخصوصا وقتی سرفه کنم
گلاب هم خعلی خوبه برای گلو درد

عزیزم تا میتونی فقط آب سیب بخور خیلی خوبه

آب پرتقال طبیعی بخور
مایعاتی که مفیده بخور
نترس قندت بالا نمیره
من چند هفته پیش سرماخوردم اشتباه کردم نه دکتر رفتم نه میتونستم چیزی بخورم دو روز اب پرتقال طبیعی خوردم خوب شدم

منم تازه خوب شدم عزیزم
دکترم برام سرم شستشو بینی نوشت خدا خیرش بده نجاتم داد
تمام میکروب رو از حلق و بینی شستشو میده و میریزی بیرون

سلام نشاسته باشیر درست کن بخور عالی

واااااای منم درگیرم چند روزه 😭😭
چند شبه اصلأ نتونستم بخابم بخاطر گلو درد و آبریزش و......

وای من تازه خوب شدم یک هفته همینطور بودم خیلی بد بود فقط باید تحمل کنی که بگذره، لیمو شیرین و سیب گلاب هم اب پز کن برای گلوت خوبه

سوال های مرتبط

مامان حارث🩵👼 مامان حارث🩵👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان حارث🩵👼 مامان حارث🩵👼 روزهای ابتدایی تولد
از جای باسنم تا مچ پام یه رگ خیلی خیلی درد میکنه نمیتونم اینور اونور شم وقتی میخام راه برم انگار پام شکسته لنگ لنگ راه میرم امروز صبح تو خواب انگار پام از لگن در اومد استخونش یه صدایی داد خیلی درد میکنه😢😢
فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری